هر کسی که تلاش می کند بدون استفاده از فلش درایو USB به کامپیوتر شما دسترسی پیدا کند، با یک پیام حسی "دسترسی ممنوع" برخورد خواهد شد. برای شروع، این راهنما را دنبال کنید:


مرحله 1: دانلود و نصب 

دانلود از اینجا 

https://www.predator-usb.com/predator/dl/home/InstallPredator_x64.zip

مرحله 2: هنگامی که Predator راه اندازی می شود، درایو فلش USB خود را وصل کنید. هیچ کدام از محتویات درایو به هیچ وجه حذف یا تغییر نخواهد شد، بنابراین برای استفاده از محرمانه اصلی خود به راحتی استفاده کنید.


هنگام وارد کردن درایو، یک کادر محاوره ای ظاهر خواهد شد که از شما خواسته است رمز عبور ایجاد کنید. برای ادامه به روی OK کلیک کنید.


مرحله 3: در پنجره Preferences، چند تنظیم کلی را یادداشت کنید. ابتدا رمز عبور امن و منحصر به فرد را در فیلد "رمز جدید" وارد کنید. اگر درایو USB خود را از دست می دهید، از آن برای باز کردن قفل کامپیوتر خود استفاده می کنید.


اگر می خواهید، شما می توانید جعبه همیشه مورد نیاز را بررسی کنید و از شما خواسته می شود تا هر بار که از انگشت کوچک خود برای باز کردن قفل کامپیوتر خود استفاده می کنید رمز عبور را وارد کنید.


در نهایت، در بخش تحت فلش درایو ها، اطمینان حاصل شود که USB فلش درست صحیح انتخاب شده است. هنگامی که شما انجام می شود، روی ایجاد کلید و سپس OK.


گام چهارم: شکارچی خارج می شود. هنگامی که آن را انجام دهید، روی نماد شکارچی در نوار وظیفه کلیک کنید تا برنامه را مجددا راه اندازی کنید. چند ثانیه بعد، نماد سبز خواهد شد، به شما هشدار می دهد که Predator در حال اجرا است.


هر 30 ثانیه، Predator بررسی خواهد کرد که آیا USB درایو شما وصل شده است یا خیر. اگر این کار را نکنید، کامپیوتر شما کم نور و قفل خواهد شد.🌐

pclinux.blog.ir

@pclinux