بسم الله الرحمن الرحیم
سلام یه مدتی بود که این مطلب تو پیش نویس هام مونده بود من عادت دارم که واسه جامعه و دوستانم یعنی==(منظورش منم! چه خوب ) حالا بیاید تا اموزش اچ تی ام ال رو به شما اموزش بدم این اموزش رو کسانی میتونن خوب یاد بگیرن که از مطلبی که من می نویسم کپی نکنند و همین جا یاد بگیرن این مطلب نوع PDF هم خواهد امد بیاین برای یاد گیری HTML

قسمت اول اشنایی با HTML
HTML اصلا چی هست

::HTML  یک کد نویسی هست برای ساخت صفحات وب برخی هام هستند که به این کد نویسی می گن برنامه نویسی نه داداش من این نیست به این می گن کد نویسی یاد بگیر چچون دفعه اولت بود حالا بهت چیزی نمی گن با شه صفحات HTML رو ما می سازیم و مرورگر هست که اون ها کنار هم میزاره و ما می بینیم (سلام حال شما خوبه ) اره دوست من HTML  با کنار دوست خوبش یعنی CSS می تون زیبا تر بشه برای یادگیری اون ایتدا باید این مطلب رو بخونید

نکات مهم در HTML
1- حوصله
2- من تا وقتی این رو نداشتم نمی تونستم یاد بگیرم ::باید عاشقش بشین ::
3- اعصابتون رو کنترول کنید و قبل از شروع یک چایی یا ورزش کنید
4- خلاقیت به خرج بدین
5- هر موقع دیدین کد ها تون درست کار نمکنه دوباره برگردید و از اول شروع کنید ببینید مشکل از کجا بوده

اصول اولیه در HTML
در زمان که می خواهید اچ تی ام ال رو شروع کنید اول با تگ های ابتدایی
<P>HELLO</P>
جواب HELLO
میبینید که من در شروع کد نویسی <P> زدم و برای بستن عملیلت <و تگی که در اول قرار دادیم />

چطور HTML  رو در سیستم نصب کنم
نه نه دادا HTML رو نصب نمی کنن خودش هست تنها چیزی که لازم داره یک سیستم عامل-مرورگر
-و یک ادیتور

مرورگر فرقی نمی کنه چی باشه ولی جدید باشه ادیتور چی ادیتور کی من استفاده می کنم
SUBLIME است خیلی خوبه انگار ساخته شده برای HTML  اگه سوالی نیست تا الان نیست خدارو
شکر

تگ <H1>
این تگ برای موضوع متن استفاده می شود که به صورت خودکار متن داخل ان قرار گرفته کمی بزرگ
نشان داده خواهد شد

مثال :
<H1>AMIR</H1>
جواب :
AMIR
شاید از خود بپرسید که چرا من H1  چرا H نزدم برای شماره گذاری متن انجام میشه
ولی در P لازم نیست
اگر این کد را اجرا کرده باشید می بینید که کمی اندازه فونت بزرگ است

حالا اگه این دو تگ رو در کنار هم قرار بدیم حاصل ان مثال زیر می شود

<H1>HELLO</H1>
<P>HELLO YOU OK</P>
جواب:
جواب تگ H کمی بزرگ HELLO
جواب تگ P کمی اندازه فونت کوچک است
 
منتظر مطلب بعدی باشید حالا فکر کنم اچ تی ام ال رو شناختی کیه
HTML یعنی خوردن ضربه انگشتان تو بر روی کیبورد

                                                           پایان